Ξενιτεύονται για καλά τα Goody’s και ανοίγουν τον άλλο μήνα το πρώτο τους κατάστημα στην μακρινή Αυστραλία, ενώ θα ακολουθήσει και η Κίνα!

Είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την ελληνική εταιρεία να καταφέρει να πουλήσει ελληνικές γεύσεις στο εξωτερικό, αλλά σίγουρα αξίζει.

Κάθε λαός έχει τις δικές του γευστικές συνήθειες. Είναι άλλωστε γνωστή η αποτυχία των Mc Donald’s στη χώρα μας. Μάλιστα όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος των Goody’s – Everest, Θανάσης Παπανικολάου,  η «Ελλάδα αποτελεί  case study για την περίπτωση των Mc Donald’s, καθώς ήταν από τις ελάχιστες αγορές που δεν επέτρεψαν την ευδοκίμηση ενός τόσο ισχυρού brand». Ο λόγος είναι απλός και απαντά, σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, στο όνομα σουβλάκι. «Αν εταιρείες τύπου Mc Donald’s ή Wendy’s δεν πέτυχαν στην Ελλάδα, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι μυρωδιές και οι γεύσεις της ελληνικής κουζίνας απέχουν πολύ από τις δικές τους. Ο μουσακάς είναι πιο κοντά στο σουβλάκι, παρά στο burger των Mc Donald’s. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα δύσκολο περιβάλλον, όπου το πεδίο δόξης είναι περιορισμένο».

Καλή τύχη στην Ελληνική αλυσίδα.

Κ.Τ.