Τώρα το SquidGame: The Challenge με 456 διαγωνιζόμενους και ένα έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων προσγειώθηκε στις οθόνες μας και ανέτρεψε ξανά ό,τι γνωρίζαμε σαν συνταγή επιτυχίας για τα ριάλιτι.

Οι διαγωνιζόμενοι είναι από όλο τον κόσμο και διαγωνίζονται σε παιδικά παιχνίδια που βασίζονται στο εντυπωσιακό Νοτιοκορεάτικο θρίλερ του Netflix που θεωρείται το μεγαλύτερο μεμονωμένο χρηματικό έπαθλο που έγινε ποτέ σε τηλεοπτική εκπομπή.

Από την αρχή, το σόου αποδείχθηκε αμφιλεγόμενο αφού τρεις διαγωνιζόμενοι έλαβαν ιατρική περίθαλψη μετά το παιχνίδι RedLight, GreenLight που γυρίστηκε στο Bedfordshire κατά τη διάρκεια ενός κρυολογήματος τον Ιανουάριο.

Ο εκτελεστικός παραγωγός Τιμ Χάρκορτ, δημιουργικός διευθυντής στο Studio Lambert, είπε ότι η ομάδα είχε λάβει «όλα τα κατάλληλα μέτρα» πριν από τα γυρίσματα.

«Μερικοί άνθρωποι ανώνυμα είπαν πως ήταν δυσαρεστημένοι και ενοχλημένοι που είχαν περάσει πολύ χρόνο παίζοντας αυτό το παιχνίδι στο κρύο και μετά αποκλείστηκαν. Και αυτό είναι κατανοητό». Αλλά λέει ότι οι δύσκολες συνθήκες ήταν αναμενόμενες με ένα τόσο τεράστιο τζάκποτ λες και παίζεις kazino NetBet.

«Είναι 4,56 εκατομμύρια δολάρια και το Netflix δεν πρόκειται ποτέ να το δώσει εύκολα». Και με ένα τόσο τεράστιο έπαθλο έρχεται τεράστια ευθύνη για τους παραγωγούς. Ο Τζον Χέι, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραγωγής TheGarden, είπε ότι η ομάδα ήταν «απολύτως σχολαστική - διπλά, δεδομένου του μεγέθους του βραβείου, σχετικά με το να κρίνει ποιος μετακινήθηκε και ποιος όχι [στο παιχνίδι RedLight, GreenLight].«Είχαμε μια ολόκληρη ομάδα κριτών στα παρασκήνια», είπε.«Αυτοί ήταν άνθρωποι ανεξάρτητοι από εμάς από διαφορετική εταιρεία, εκπαιδευμένοι δικηγόροι, που θα έλεγχαν αυτές τις κινήσεις και είχαμε αυτούς τους ανθρώπους μαζί μας σε όλη τη διάρκεια της σειράς».

Ο Χέι είπε ότι το έπαθλο του τζάκποτ ήταν μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που πήρε το Netflix σχετικά με το σόου επειδή «απλώς ανατρέπει το όλο θέμα».

«Αντί να οδηγείται από τον φόβο του θανάτου, καθοδηγείται από το είδος της κλίμακας αυτής της ευκαιρίας. Αυτοί που έφτασαν στον τελικό ήταν εκεί για 16 ημέρες. Κυνηγούσαν αυτό το τεράστιο έπαθλο. Έμοιαζε ότι το ποντάρισμα ήταν αρκετά υψηλό. Και νομίζω ότι αυτό οδήγησε κάποιες από τις αντιδράσεις σε αυτό κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού", είπε ο Χέι.

«Και αυτές οι αντιδράσεις ήταν μερικές φορές ισχυρές. Το σόου είναι πιο ακραίο και πιο προκλητικό από οποιοδήποτε πρόσφατο παιχνίδι ριάλιτι. Ένας διαγωνιζόμενος φάνηκε να κοντεύει να κάνει εμετό από την πίεση να πάρει μια απόφαση που τελικά θα οδηγούσε στον αποκλεισμό του».

«Προσέχουμε πραγματικά καθώς βγαίνουν από το παιχνίδι να τους συνομιλήσουμε και να τους επιτρέψουμε να επεξεργαστούν όλα όσα ένιωσαν και να συνειδητοποιήσουν ότι όλα είναι καλά τώρα και ότι ήταν ένα παιχνίδι και έπαιζαν υπό πίεση. Αυτές είναι συζητήσεις που συνεχίζονται με τους συντελεστές όχι μόνο αμέσως μετά το παιχνίδι, αλλά έξι μήνες μετά», είπε ο Χάρκορτ, προσθέτοντας ότι η ομάδα κοινωνικής πρόνοιας της εκπομπής βρίσκεται σε επαφή με τους διαγωνιζόμενους τώρα καθώς η εκπομπή προβάλλεται.

Το SquidGame παραμένει η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών και μεταδόθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες τις πρώτες 28 ημέρες μετά την κυκλοφορία του, τον Σεπτέμβριο του 2021.

Ο αριθμός των διαγωνιζόμενων ήταν επίσης μια τεράστια υλικοτεχνική πρόκληση. Περισσότεροι από 80.000 άνθρωποι έκαναν αίτηση για να συμμετάσχουν στην εκπομπή με τον Χέι να λέει ότι ήταν εργασία «μαμούθ» να τους μειώσει σε μόλις 456 διαγωνιζόμενους.

«Φυσικά, χωρίς σενάριο, έπρεπε να βρούμε τρόπους να δημιουργήσουμε τις συνθήκες υπό τις οποίες θα μπορούσαν να διαδραματιστούν κάποιες από αυτές τις δυναμικές [του δράματος] χωρίς να μπορούμε να γνωρίζουμε πραγματικά ποιοι ήταν οι ήρωές μας από την αρχή και μετά να γράψουμε τις ιστορίες τους». είπε ο Χέι.

Μια άλλη πρόκληση ήταν πώς να εξαλείψεις τους ανθρώπους από το παιχνίδι. Στο δράμα, οι διαγωνιζόμενοι σκοτώνονται αμέσως, κάτι που οδήγησε σε μερικές δημιουργικές συζητήσεις για το πώς να το προσαρμόσουν για το τηλεοπτικό ριάλιτι.

«Αρκετά νωρίς καταλήξαμε στην ιδέα του πακέτου βαφής, κάτι που φορούσε κάθε διαγωνιζόμενος κάτω από το λευκό μπλουζάκι του», είπε ο Χαρκουρτ. «Φτάσαμε στο μαύρο μελάνι. Υπήρχε ένα γευστικό πρόβλημα με το αίμα».

«Περάσαμε πολλές δοκιμές για να πάρουμε το σωστό χρώμα και τον σωστό τύπο της βαφής. Ακόμη και το ακροφύσιο που ψεκάζει το μελάνι μέσα από το μπλουζάκι τους έπρεπε να έχει τέτοια δύναμη που θα έδειχνε πραγματικά σε αυτό το μπλουζάκι και επίσης ότι θα το ένιωθαν να σβήνει έτσι ώστε όλοι να ξέρουν ότι ήταν εκτός παιχνιδιού».

Είναι λοιπόν αυτό το νέο είδος υπερμεγέθους τηλεοπτικού ριάλιτι με τεράστια διακυβεύματα το μέλλον; Ίσως, είπαν ο Χάρκορτ και ο Χέι.

«Σίγουρα πιστεύω ότι θα υπάρξουν αυτά τα μεγάλα ριάλιτι που θα αναλάβουν οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς ή οι streamers», είπε ο Χάρκορτ.«Η τηλεόραση χωρίς σενάριο εξακολουθεί να είναι φθηνότερη από κάποιες δραματικές παραστάσεις και μπορεί να προσελκύσει εξίσου μεγάλο κοινό όταν γίνεται έξοχα και έχει επιτυχία και το κοινό τη λατρεύει. Επομένως, δεν νομίζω ότι πρόκειται να δούμε μια σειρά από 100 από αυτές τις εκπομπές να γίνονται. Αλλά νομίζω ότι ορισμένες από αυτές τις εκπομπές που είναι μεγαλύτερες στην εκτέλεση και ίσως μεγαλύτερες στην ιδέα θα γίνουν τάση».

Πηγή: SkyNews